У Харківській області реєструватимуть на грошову допомогу: умови

Скільки коштів можуть отримати жителі та переселенці Харківщини

У Богодухівській громаді продовжиться реєстрація на грошову допомогу. Отримати кошти можуть постраждалі від воєнних дій та переселенці Харківщини. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Богодухівської міської ради. 

Реєструватимуть отримувачів грошової допомоги у м. Богодухів з 25 по 29 березня.Спеціалісти проведуть збір даних на отримання фінансової допомоги переселенцям та постраждалим від УВКБ ООН у партнерстві з Благодійним фондом “Право на захист”. Постраждалим та переселенцям виплачуватимуть 3600 грн на особу на місяць протягом 3 місяців.

Пункт реєстрації буде працювати за адресою: площа Соборності, 1 (Міський будинок культури, понеділок-пʼятниця з 10:00 до 17:00).

У міській раді зазначили, що запис у чергу тимчасово припинено до опрацювання наявної черги. 

Подати заявку можуть особи, які:

  • не отримували раніше допомоги від міжнародних організацій,

  • мають дохід, менший за 5400 грн на особу,

  • належать до наступних категорій та критеріїв вразливості:

- переселенці, які перемістилися після 24.02.22, 

- особи, що не переміщувалися після 24.02.2022, але постраждали від воєнних дій у таких в таких областях, як Дніпропетровська, Одеська, Запорізька, Харківська, Чернігівська, Сумська, Херсонська, Миколаївська;

- люди, що через воєнні дії були вимушені залишити свої домівки, але повернулися до постійного місця проживання (зокрема, і з-за кордону).

Також отримувачі допомоги повинні відповідати вказаним категоріям вразливості: 

  • родина, яка складається лише з одного з батьків (батько або мати) з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше);

  • родина, яку очолює одна самотня чи кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією дитиною чи кількома дітьми віком до 18 років;

  • сім'я з однією або декількома особами з особливими потребами,

  • прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (у такому випадку потрібне документальне підтвердження).

Для збору даних мають бути присутні всі члени родини. “Для сімей, членами яких є маломобільні люди, які не можуть прибути до пункту реєстрації, допускається реєстрація за оригіналами документів за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан”, - повідомили у міській раді.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, яку допомогу передали харківським комунальникам.


Читайте также