Реєстрація на грошову допомогу в Харківській області: хто та як може подати заявку

Правила реєстрації на грошову допомогу в Харківській області

У Харківській області цього тижня реєструватимуть на грошову допомогу. Проведення реєстрації анонсували у Богодухівській міській раді, повідомляє портал “Коментарі”. 

У понеділок, 12 лютого, у м. Богодухів проведуть збір даних переселенців та постраждалих на отримання фінансової допомоги від УВКБ ООН. Громадяни можуть отримати 3600 гривень на особу на місяць протягом трьох місяців.

Пункт реєстрації працюватиме за адресою: площа Соборності, 1 (Міський будинок культури, понеділок з 11:00 до 16:00).

Реєстрацію продовжать у період з 13 по 16 лютого. Локація реєстрації - площа Соборності, 1. Пункт реєстрації працюватиме з 10:00 до 16:00. 

Подати заявку на виплати можуть внутрішньо переміщені особи та мешканці громади, які: 

  • раніше не отримували грошової допомоги від міжнародних організацій, 

  • мають дохід, менший за 5400 грн на особу,

  • належать до таких категорій та критеріїв вразливості:

  • ВПО, які перемістилися після 24.02.22, 

  • особи, які не переміщувалися після 24.02.2022, але постраждали від воєнних дій у деяких областях (Дніпропетровська, Запорізька, Одеська, Харківська, Сумська, Чернігівська, Миколаївська, Херсонська);

  • люди, які через воєнні дії були вимушені залишити свої домівки, але повернулися до постійного місця проживання (зокрема, і з-за кордону).

У міській раді наголосили, що обов'язкові критерії вразливості для всіх трьох вищевказаних категорій що дають право подати заявку на допомогу:

  • сім'я складається з одного з батьків (батько або мати) та одного або кількох дітей віком до 18 років або осіб похилого віку (55 років і старше);

  • сім'я, яку очолює одна самотня або кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) чи особа похилого віку з однією дитиною (кількома дітьми віком до 18 років);

  • сім'я, до складу якої входить одна чи кілька людей з особливими потребами: інвалідність, хронічні захворювання;

  • прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками. У такій ситуації потрібно надати документальне підтвердження.

Щоб подати заявку, потрібно підготувати наступні документи: 

  • податковий номер; 

  • паспорт громадянина України або інші документи, що посвідчують особу; 

  • довідка ВПО (за наявності); 

  • банківська картка головного заявника;

  • свідоцтво про народження дітей (за необхідністю); 

  • документ, що посвідчує законну опіку над дитиною (за необхідністю); 

  • посвідчення чи медична довідка за наявності інвалідності або хронічного захворювання. 

У міській раді наголосили, що для збору даних потрібна присутність усі членів родини. Якщо у родині є маломобільні люди, які не можуть прибути до пункту реєстрації, можна подати заявку при наявності оригіналів документів за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан.

Раніше “Коментарі” повідомляли, що сьогодні в Харківській області видають гуманітарну допомогу. Де можна отримати допомогу, читайте за посиланням.


Читайте также