У харківській лікарні проведуть масштабну відбудову (ФОТО)

Олег Синєгубов розповів, які роботі планують провести

У Харківській області розробили проєкт відновлення відділень обласної клінічної лікарні. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської ОВА.

Начальник Харківської ОВА Олег Синєгубов презентував план з відбудови офтальмологічного, лікувального та учбово-діагностичного корпусів лікарні під час засідання Регіонального офісу міжнародного співробітництва.

Щодо змін Олег Синєгубов повідомив, що з метою покращення якості надання медичних послуг, в офтальмологічному корпусі ОКЛ, планують провести реставраційні роботи та заміну обладнання. я. Зокрема, в Міністерстві охорони здоров’я готові забезпечити відділення новим обладнанням.

В лікувальному та учбово-діагностичному корпусах медзакладу планують влаштувати вхідні групи та заходи. 

“Готовий проєкт вже розроблено. Наразі повноцінне функціонування та якість послуг в лікувальному та учбово-діагностичному корпусах є дуже важливим для нас. Цей проєкт розпочнуть реалізовувати з наступного місяця. Лише спільними зусиллями зможемо завершити відбудову”, - додав Олег Синєгубов.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що завдяки спільній роботі міжнародного співтовариства та державного сектору у Харківській області загалом вдалося відновити 1 643 об'єкти, які були пошкоджені внаслідок ворожої агресії.

За словами начальника Харківської ОВА Олега Синєгубова, 1319 приватних будинків та 48 багатоповерхівок було відремонтовано коштом міжнародних донорів.

Також, за словами начальника ХОВА, 10 медичних та 6 навчальних закладів відбудовано саме в межах іноземної фіндопомоги. 

Детальніше про плани та темпи відбудови Харківщини читайте за посиланням




Василий

2 листопада 2021, 09:27

А можно такой вопрос: зачем они набирают на целых полгода обучения? Дело в том что харьковскому метро (ну или heavy tram`у) давно показана глубокая автоматизация (как, например, сделали в Нюрнберге в 2008 году или хотят сделать в Праге при запуске 4 линии). При внедрении UTO (Unattended train operation) должность машиниста упраздняется. По большому счету это вопрос времени, денег и воли руководства. И, несмотря на это они набирают людей на обучение. На работу, которой не будет уже через 10 лет. Не проще ли взять людей с 10ти-летним стажем работы в локомотивных бригадах на ЖД общего пользования? Их-то и обучать почти не нужно. Очевидно, на это кто-то поведется. Тем, кто уже собрался туда звонить я бы пожелал почитать на ночь про GoA4 (опционально -- про задержки выплат зп), потратить 3к и 6 месяцев своей жизни на что-то более полезное и попробовать заработать за пределами метро. Ребят, поверьте: та работа не стоит ваших усилий.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поделиться