Жителі Харківської області можуть отримати грошову допомогу: умови реєстрації

Хто та як може зареєструватися на грошову допомогу

Цього тижня у Харківській області продовжиться реєстрація на грошову допомогу. Хто та як може подати заявку на отримання виплат, повідомляють “Коментарі” з посиланням на інформацію Богодухівської міської ради. 

Грошову допомогу можуть отримати постраждалі від воєнних дій та переселенці Харківської області. “У м. Богодухів 19.02.2024-23.02.2024 буде відбуватися збір даних на отримання фінансової допомоги переселенцям та постраждалим від УВКБ ООН у партнерстві з Благодійним фондом “Право на захист”. А саме, 3600 грн на особу на місяць протягом 3 місяців”, - повідомили у міській раді. 

Пункт реєстрації працюватиме за адресою: площа Соборності, 1 (Міський будинок культури, понеділок-п'ятниця з 10:00 до 17:00) 

Заявку на грошову допомогу можуть подати особи, які:

  • не отримували раніше допомоги від міжнародних організацій,

  • мають дохід, менший за 5400 грн на особу,

  • належать до таких категорій та критеріїв вразливості:

- переселенці, які перемістилися після 24.02.22, 

- особи, що не переміщувалися після 24.02.2022, але постраждали від воєнних дій у таких в таких областях, як Дніпропетровська, Одеська, Запорізька, Харківська, Чернігівська, Сумська, Херсонська, Миколаївська;

- люди, що через воєнні дії були вимушені залишити свої домівки, але повернулися до постійного місця проживання (зокрема, і з-за кордону).

Обов'язкові критерії вразливості для усіх 3-х вищезазначених категорій, що дають можливість подати заявку на допомогу:

1) родина, яка має лише одного з батьків (або батько, або мати) з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше);

2) родина, яку очолює одна самотня, кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією дитиною чи кількома дітьми віком до 18 років;

3) родина з однією або декількома особами з особливими потребами. А саме ті, що мають: інвалідність, хронічні захворювання. Перелік не обмежується тільки цими критеріями особливих потреб;

4) прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (потрібне документальне підтвердження).

Інформація, яку необхідно буде надати:

  • податковий номер; 

  • національний паспорт або інші документи, що посвідчують особу; 

  • довідка ВПО (за наявності); 

  • банківська картка головного заявника;

  • свідоцтво про народження дітей (за необхідністю); 

  • документ, що посвідчує законну опіку над дитиною (за необхідністю); 

  • посвідчення/медична довідка за наявності інвалідності або хронічного захворювання. 

“Для збору даних мають бути присутні всі члени родини. Для сімей, членами яких є маломобільні люди, які не можуть прибути до пункту реєстрації, допускається реєстрація за оригіналами документів за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан”, - уточнили у міській раді.

Раніше “Коментарі” повідомляли, яку допомогу надаватимуть жителям Харківської області. Зазначимо, що у Харківській області планують масштабувати реалізації програми міжнародної допомоги. 




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поделиться