Спиляти аварійне дерево у Харкові: хто та як може оформить заявку

Куди харків'янам звертатися, щоб усунути аварійне дерево

У Харкові триває підготовка до весняно-літнього періоду. Також фахівці КП “Благоустрій м. Харкова” виконують заявки харків’ян, які стосуються усунення аварійних зелених насаджень у приватному секторі. Про це повідомляють “Коментарі” з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

На підприємстві зазначили, що відповідне звернення можна залишити за телефоном диспетчерської служби “1562”. Після цього на місце виклику виїздить спеціальна комісія, яка визначає, чи дійсно дерево є аварійним.

Роботи з усунення аварійних зелених насаджень на території приватних домоволодінь підприємство не виконує, заявки приймаються виключно щодо прибудинкової території. 

“З початку лютого робітники підприємства опрацювали вже 35 заявок щодо знесення аварійних дерев і близько десяти - щодо омолоджувальної обрізки”, - повідомили у міській раді.

Раніше “Коментарі” повідомляли, що фахівці КП “Благоустрій” м. Харкова" усувають аварійність зелених насаджень у приватному секторі. Зокрема, з початку року вони видалили одне аварійне дерево, провели санітарні та омолоджувальні обрізки в Салтівському та Київському районах. За минулий рік бригади знесли понад 200 і обрізали понад 90 дерев, а також подрібнили 1,2 тис. куб. м гілок.

Також у Харкові спеціалісти перевіряють та ремонтують водопровідні мережі у багатоквартирних будинках. Ремонтні бригади управління з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем КП “Харківводоканал” з початку року провели поточні ремонти з заміною комунікацій у 100 багатоповерхових будинках.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поделиться