Хто, де та коли може зареєструватися на грошову допомогу
У Богодухівській міській раді поінформували про проведення реєстрації на отримання грошової допомоги. Грошова допомога надаватиметься постраждалим від воєнних дій та переселенцям Харківщини, повідомляють "Коментарі. Харків".
У м. Богодухів у період з 5 по 9 лютого відбудеться збір даних на отримання фінансової допомоги переселенцям та постраждалим від УВКБ ООН у партнерстві з Благодійним фондом “Право на захист”. Постраждалим виплатять 3600 грн на особу на місяць протягом 3 місяців.
Пункт реєстрації працюють за адресою: площа Соборності, 1 (Міський будинок культури, понеділок-п'ятниця з 10:00 до 16:00). Запис у чергу тимчасово припинено до опрацювання наявної черги.
Подати заявку можуть особи, які:
Не отримували раніше допомоги від міжнародних організацій.
Мають дохід, менший за 5400 грн на особу,
Належать до таких категорій та критеріїв вразливості:
переселенці, які перемістилися після 24.02.22,
особи, що не переміщувалися після 24.02.2022, але постраждали від воєнних дій у таких в таких областях, як Дніпропетровська, Одеська, Запорізька, Харківська, Чернігівська, Сумська, Херсонська, Миколаївська;
люди, що через воєнні дії були вимушені залишити свої домівки, але повернулися до постійного місця проживання (зокрема, і з-за кордону).
У міській раді вказали обов'язкові критерії вразливості для усіх трьох вищезазначених категорій:
родина, яка має лише одного з батьків (або батько, або мати) з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше);
родина, яку очолює одна самотня/ кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією дитиною чи кількома дітьми віком до 18 років;
родина з однією або декількома особами з особливими потребами. А саме ті, що мають: інвалідність, хронічні захворювання. Перелік не обмежується тільки цими критеріями особливих потреб;
прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (потрібне документальне підтвердження).
Щоб зареєструватися на допомогу, потрібно надати наступну інформацію:
податковий номер;
паспорт або інші документи, що посвідчують особу;
довідка ВПО (за наявності);
банківська картка головного заявника;
свідоцтво про народження дітей (за необхідністю);
документ, що посвідчує законну опіку над дитиною (за необхідністю);
посвідчення/медична довідка за наявності інвалідності або хронічного захворювання.
Для збору даних мають бути присутні всі члени родини. Для сімей, членами яких є маломобільні люди, які не можуть прибути до пункту реєстрації, допускається реєстрація за оригіналами документів за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан.
Раніше “Коментарі” повідомляли, де в Харківській області цього тижня видають гуманітарну допомогу.
А яку допомогу виплачують підприємцям у Харкові та області читайте за посиланням.