У Харківській області реєструють на грошову допомогу

Хто, де та коли може зареєструватися на грошову допомогу

У Богодухівській міській раді поінформували про проведення реєстрації на отримання грошової допомоги. Грошова допомога надаватиметься постраждалим від воєнних дій та переселенцям Харківщини, повідомляють "Коментарі. Харків".

У м. Богодухів у період з 5 по 9 лютого відбудеться збір даних на отримання фінансової допомоги переселенцям та постраждалим від УВКБ ООН у партнерстві з Благодійним фондом “Право на захист”. Постраждалим виплатять 3600 грн на особу на місяць протягом 3 місяців.

Пункт реєстрації працюють за адресою: площа Соборності, 1 (Міський будинок культури, понеділок-п'ятниця з 10:00 до 16:00). Запис у чергу тимчасово припинено до опрацювання наявної черги.  

Подати заявку можуть особи, які: 

  1. Не отримували раніше допомоги від міжнародних організацій.

  2. Мають дохід, менший за 5400 грн на особу,

  3. Належать до таких категорій та критеріїв вразливості:

  • переселенці, які перемістилися після 24.02.22, 

  • особи, що не переміщувалися після 24.02.2022, але постраждали від воєнних дій у таких в таких областях, як Дніпропетровська, Одеська, Запорізька, Харківська, Чернігівська, Сумська, Херсонська, Миколаївська;

  • люди, що через воєнні дії були вимушені залишити свої домівки, але повернулися до постійного місця проживання (зокрема, і з-за кордону).

У міській раді вказали обов'язкові критерії вразливості для усіх трьох вищезазначених категорій: 

  • родина, яка має лише одного з батьків (або батько, або мати) з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше);

  • родина, яку очолює одна самотня/ кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією дитиною чи кількома дітьми віком до 18 років;

  • родина з однією або декількома особами з особливими потребами. А саме ті, що мають: інвалідність, хронічні захворювання. Перелік не обмежується тільки цими критеріями особливих потреб;

  • прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (потрібне документальне підтвердження).

Щоб зареєструватися на допомогу, потрібно надати наступну інформацію:

  • податковий номер; 

  • паспорт або інші документи, що посвідчують особу; 

  • довідка ВПО (за наявності); 

  • банківська картка головного заявника;

  • свідоцтво про народження дітей (за необхідністю); 

  • документ, що посвідчує законну опіку над дитиною (за необхідністю); 

  • посвідчення/медична довідка за наявності інвалідності або хронічного захворювання. 

Для збору даних мають бути присутні всі члени родини. Для сімей, членами яких є маломобільні люди, які не можуть прибути до пункту реєстрації, допускається реєстрація за оригіналами документів за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан.

Раніше “Коментарі” повідомляли, де в Харківській області цього тижня видають гуманітарну допомогу.

А яку допомогу виплачують підприємцям у Харкові та області читайте за посиланням




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поделиться