Жителі Харкова та області встановили новий рекорд: подробиці

Попередній рекорд протримався рівно два роки

В АТ "Харківобленерго" розповіли, що споживачі почали частіше користуватися важливим сервісом онлайн. Йдеться про передачу показань електролічильників, повідомляє портал “Коментарі”. 

“Понад 482 тисячі власників особових рахунків передали показання електролічильників за січень 2024 року за допомогою електронних сервісів АТ "Харківобленерго". Це найбільший показник за весь час роботи електронних сервісів товариства. Попередній рекорд протримався рівно два роки: за січень 2022-го було передано 475 тисяч показань”, - наголосили в компанії.

Найчастіше споживачі використовують для дистанційної передачі показань: 

  • мобільний додаток, 

  • особистий кабінет,

  • sms-повідомлення.

"Кількість користувачів, які передають покази за допомогою електронних сервісів "Харківобленерго" невпинно зростає. Це зручно та значно економить час. Ми вдячні нашим споживачам за розуміння і відповідальність у цьому питанні та сподіваємося, що вже скоро зможемо відзвітувати про понад пів мільйона переданих показань", - зазначили в обленерго.

У товаристві також наголосили на необхідності постійної передачі показань лічильників, навіть якщо в приміщенні ніхто не проживає і послугою не користується. “Важливо дотримуватися чітких термінів передачі: у період за два календарні дні до кінця розрахункового місяця і три перші дні наступного. Але навіть якщо ви забули передати покази, не варто через це переживати. Платити потрібно за реальними показами вашого лічильника, а наступного місяця вчасно передати актуальні дані. Система сама все перерахує, і наступна квитанція буде вже відкорегована", - запевнили в "Харківобленерго".

Раніше "Коментарі" повідомляли, чому в Харкові низька якість гарячої води




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поделиться