На Харківщині ледь не провалилася траса (ФОТО)

Споруда, що пропускала воду під дорогою, зносилася

Дорожники виконують аварійні роботи з ліквідації руйнування водопропускної труби на трасі М-03 на ділянці між населеними пунктами Шарівка та Валки. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Харківській області.

Під час обстеження та оцінки технічного стану дороги державного значення фахівці Служби відновлення звернули увагу на те, що одна із водопропускних споруд, що використовуються для відведення води у природних низинах, вже вичерпала свій ресурс та становить небезпеку для транспорту, що рухається цією трасою.

У збудованої ще у 1951 році труби вже сплив експлуатаційний термін придатності. Будь-якої миті на дорозі могло утворитися провалля, що загрожувало б зупинкою руху на магістралі міжнародного рівня.

"Вона є основною транспортною артерією області, яка забезпечує військові та гуманітарні потреби регіону. Фахівцями Служби було прийняте рішення про гільзування наявної труби із подальшим бетонуванням пустот цементним розчином. Таке рішення в умовах відсутності фінансування дозволить продовжити експлуатаційний термін споруди та забезпечити сталий проїзд міжнародною трассою", – зазначили у відомстві.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв:

У Харківській області відновлять дороги, зекономивши мільярд гривень

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області уклала два договори загальною вартістю 2,47 млрд грн щодо утримання доріг державного значення та мостів у Харківській області. Про це Харківському антикорупційному центру стало відомо з системи публічних закупівель “ProZorro”, інформує портал "Коментарі".

На 967,5 млн грн уклали договір з ТОВ “Ростдорстрой”. Економія на торгах склала майже 521 млн грн.

Ще на 1,5 млрд грн уклали договір з ТОВ “Група компаній “Автострада”. Економія в результаті торгів становить 503,5 млн грн.

Мова йде як про ліквідацію вибоїн на дорогах, так і про утримання супутньої інфраструктури: проведення розмітки, ремонт та фарбування огороджень, підтримку в робочому стані мостів. Також до вартості включили утримання доріг взимку. Договори діють до 31 липня 2027 року.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поделиться