Новий сервіс оплати комунальних послуг створять у Харкові

Харків'яни хочуть повернути єдину квитанцію

Харків'яни сплачуватимуть за житлово-комунальні послуги по-новому. У Харкові вирішили вдосконалити платіжну інфраструктуру міста, що передбачає впровадження сервісу “Єдина квитанція”. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.

Міська рада на позачерговій сесії внесла зміни до Програми економічного та соціального розвитку Харкова на 2024 рік.

“Згідно з рішенням, до основних завдань економічного та соціального розвитку Харкова на 2024 рік додали вдосконалення платіжної інфраструктури міста, що, зокрема, передбачає впровадження сервісу “Єдина квитанція”. Надалі це дозволить налагодити ефективну взаємодію між надавачами житлово-комунальних послуг та споживачами, покращити платіжну дисципліну та створити зручні умови для оплати за спожиті послуги”, - пояснили у міській раді. 

Харківський міський голова Ігор Терехов зазначив, що в місті була єдина квитанція, але вона належала “Мегабанку”, який вже не працює. “Це завдає багато незручностей харків’янам. Люди питали мене, чи можливо повернути єдину квитанцію. Тому сподіваюся, що ми зможемо її впровадити”, - зазначив міський голова Ігор Терехов.

Положення про сервіс “Єдина квитанція” та комплекс заходів щодо його впровадження будуть затверджені рішенням виконавчого комітету міськради.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Харкові запровадили пільги для бізнесу. Вирішили скасувала деякі податки. Детальніше про введені новації та строк дії для підприємців затверджених змін читайте за посиланням.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поделиться