Проблеми з газом: куди звертатися жителям Харківщини

На Харківщині працює 21 офлайн-центр, де надають консультації споживачам

У Харківській філії “Газмережі” нагадали споживачам, куди звертатися, щоб розв'язати проблеми з розподілом газу, пишуть "Коментарі. Харків".

У компанії зазначили, що у Харківській області працює 21 офлайн-центр, де можна отримати вичерпні консультації щодо:

  • розрахунків за розподіл газу

  • звірки стану особового рахунку за розподіл газу

  • передачі показань лічильників

  • реєстрації в онлайн-сервісах

  • газифікації оселі

  • розробки проєктної та технічної документації

  • реконструкції систем газопостачання (заміни або встановлення газового обладнання)

  • технічного обслуговування будинкових газових мереж та приладів.

Звернутися за допомогою можна за контактними телефонами центрів обслуговування клієнтів:

  • +38 066 300 28 88

  • +38 098 300 28 88

  • +38 093 300 28 88

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Держпродспоживслужбі в Харківській області нагадали основні правила проведення повірки лічильників газу. 

Відповідно до чинного законодавства, лічильник спожитого для побутових потреб газу підлягає періодичній повірці та повірці після ремонту. Періодична повірка, обслуговування та ремонт лічильників, що є власністю фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку, здійснюються коштом суб’єктів господарювання, що надають послуги з газопостачання.

Міжповірочний інтервал для лічильників газу класу 1,0 становить 2 роки; класу 1,5 – 8 років.

Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту лічильників, що є власністю фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку, покладається на суб’єктів господарювання, що надають послуги з газопостачання.

Хто має оплачувати послугу повірки, читайте за посиланням




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поделиться