Які помилки при оплаті газу жителі Харківщини роблять найчастіше
Сплатили за газ, а платіж не надійшов: що сталося і як діяти, щоб повернути кошти
У Харківській філії “Газмережі” розповіли про найбільш поширені помилки при оплаті газу, повідомляють "Коментарі. Харків".
У компанії розповіли, що понад 1,5 тисячі споживачів здійснили помилки в оплатах за розподіл газу. “Протягом останніх місяців фахівці філії, за запитом клієнтів, проаналізували понад 1,5 тис. звернень щодо не зарахування оплати за розподіл газу на особові рахунки споживачів. При розгляді отриманих квитанцій про оплату було виявлено, що споживачі помилково сплачують за послугу з розподілу природного газу на реквізити Оператора ГРМ, який надавав послугу до 30.06.2023 на території Харківської області”, - повідомили у компанії.
У філії звернулися до споживачів з проханням уважно перевіряти реквізити компанії, якій сплачуєте за послуги.
“Звертаємо увагу, що з 01.07.2023 змінено надавача послуг з розподілу газу та банківські реквізити для здійснення оплати. З липня минулого року послуги розподілу газу на території Харківської області (крім міста Харків) надає Харківська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”, - нагадали споживачам у компанії.
У філії повідомили, що перевірити зарахування платежу, стан особового рахунку або оплатити за розподіл газу мешканці Харківської області можуть через особистий кабінет.
При здійсненні помилкової оплати на рахунок іншої організації:
- створити новий шаблон щомісячного платежу за розподіл газу у мобільних застосунках банків (якщо оплата здійснюється за шаблоном),
- у новому шаблоні зазначити реквізити Харківської філії ТОВ “Газорозподільні мережі України”,
- звернутись до організації, на рахунок якої були помилково сплачені кошти із заявою на повернення оплати споживачу, додати квитанцію про оплату, виписку з банку про IBAN карткового рахунку споживача для повернення коштів, копію паспорта та ІПН.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, куди компанії спрямовують кошти, отримані за оплату послуги розподілу газу.