Як харків'янам не переплачувати за воду

За яким умов оплата за воду нараховується за показаннями лічильників

У КП “Харківводоканал” розповіли, що потрібно зробити жителям Харкова, щоб отримати коректні квитанції на оплату спожитої води, повідомляють “Коментарі. Харків”. 

“Для проведення коректних нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення комунальне підприємство рекомендує абонентам своєчасно передавати показання приладів обліку води”, - йдеться в повідомленні

Способи передачі показань приладів обліку води:

1. Особистий кабінет на офіційному сайті підприємства, в тому числі й без реєстрації.

2. Цілодобовий телефон для прийому показань водомірів: 057 707-58-51.

3. Call-центр підприємства: 057 707-57-57  (з 8:00 до 17:00 понеділок-четвер, з 8:00 до 15:45 у п'ятницю, окрім суботи та неділі)

4. Чат-бот у мобільному додатку Telegram.

5. Спеціальний номер Viber: 050 355-12-12 (даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень).

На компідприємстві уточнили, що для початку роботи в пошуковому рядку Telegram необхідно ввести назву підприємства, клікнувши на нього, абонент потрапляє безпосередньо в месенджер.

Детальна інструкція по роботі в мобільному додатку Telegram розміщена на офіційному сайті підприємства в розділі лічильники.

Також у компанії зазначили, що оплата послуг за показаннями квартирних приладів обліку проводиться тільки в разі здійснення обліку в усіх точках розбору холодної та гарячої води у квартирі з дати їх опломбування представниками КП “Харківводоканал”, КП “ХТМ” (ПАТ “ТЦРП”) або ТОВ “КП “Вода” (якщо абонент звернувся до цієї організації).

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, як правильно передати показання лічильників електроенергії за січень.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поделиться